Regulamin LLO

Regulamin rozgrywek Limanowskiej Ligi Oldbojów w sezonie 2019

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Rozgrywki organizowane są w oparciu o przepisy PZPN.

2. Zwycięzca otrzyma Puchar Prezesa …………………

3. Rozgrywki o mistrzostwo w sezonie 2019 prowadzone będą w systemie wiosna-jesień

4. Rozgrywki odbywają się w jednej klasie rozgrywkowej zwaną Extraligą LLO

5.Wpisowe do rozgrywek Extraligi LLO wynosi  1000 zł co stanowi również kaucję wpisowego danej drużyny (przepada ono w przypadku wycofania się drużyny z rozgrywek)

UCZESTNICY ZAWODÓW

1.W rozgrywkach mogą brać udział zawodnicy, którzy urodzeni są w roku 1984 i starsi

a) zawodnicy z roczników 1984-1980 nie mogą być zawodnikami zrzeszonymi w strukturach

PZPN (zawodnicy z roczników 1979 i starsi mogą być czynnymi zawodnikami)

2. Drużyny zobowiązane są posiadać listę zawodników (maksymalnie 15 zawodników) i przeka-

zać ją do organizatora najpóźniej do dnia 24 kwietnia 2019 na podanego maila

Lista zawodników danej drużyny potwierdzająca tożsamość, rok urodzenia i zdolności do gry na

własną odpowiedzialność, musi być własnoręcznie podpisana przez każdego zawodnika..

Zawodnicy podpisując listę zgłoszeniową potwierdzają akceptację regulaminu oraz

grę w LLO na własną odpowiedzialność

3. W trakcie sezonu można dodatkowo zgłosić zawodnika do rozgrywek w czasie trwania tzw.

okienka transferowego które w sezonie 2019 będzie trwało od 01.07.2019 do 15.08.2019 

Nie może to być jednak zawodnik, który rozpoczął sezon w innej drużynie i rozegrał w niej

więcej niż dwa mecze, wyjątek stanowi wycofanie się drużyny z rozgrywek, wtedy zawodnik

może dołączyć do dowolnej drużyny, która ma obowiązek powiadomić organizatora rozgrywek.

Ostateczny termin uzupełniania list zawodników dla klubów uczestniczących w rozgrywkach

upływa z dniem:

- 26 kwiecień 2019

4. Przed każdym spotkaniem kapitanowie lub kierownicy drużyn zobowiązani są dostarczyć sę-

dziemu danego spotkania czytelnie wypełniony protokół meczowy który zostanie dostarczony i

będzie do odbioru u organizatora LLO.Każdy z zawodników LLO zobowiązany jest do posiada-

nia przy sobie dowodu tożsamości i okazania go sędziemu oraz kapitanowi drużyny przeciwnej

w przypadku konfrontacji której może zażądać kapitan drużyny rywali jednak musi to zgłosić

sędziemu przed regulaminowym zakończeniem spotkania.W przypadku gry nieuprawnionego

zawodnika w jednej z drużyn orzeka się walkower na korzyść rywala a w przypadku gry nie up-

ranionych zawodników w obydwu drużynach obustronny walkower.

ZASADY PROWADZENIA ROZGRYWEK

1.Wszystkie mecze rozgrywane będą na obiekcie MKS Limanovia Limanowa na boiskach

Zbliżonych do wymiarów boiska Orlik w piątki (terminarz) od godziny 18.30 i 20.00 (wyjątek

stanowi I kolejka : spotkania o godzinie 19.30 i 21.00)

2.Na boisku występować mogą składy 6 + 1 (jednak nie mniej niż 3 +1 –w tym przypadku

sędzia przerywa mecz i orzeka walkower na korzyść rywala

3. Mecze odbywają się systemem „każdy z każdym”, mecz i rewanż.

4. Za każde rozegrane spotkanie przyznaje się ilość punktów w zależności od uzyskanego

wyniku:

a) za zwycięstwo -3 punkty

b) za remis -1 punkt

c) za przegraną -0 punktów

5. W rozgrywkach kolejność zespołów w tabeli ustala się według :

- ilości zdobytych punktów

- korzystniejszy bilans bezpośrednich spotkań (przy równej ilości punktów)

- korzystniejsza różnica bramek pomiędzy zdobytymi a straconymi bramkami we wszystkich

meczach ligowych

- większa ilość zdobytych bramek

- dodatkowy mecz 2 x 10 minut pomiędzy zainteresowanymi drużynami (w przypadku podium)

- w przypadku trzech lub więcej drużyn mała tabelka

6. Czas trwania spotkań 2 x 35 min (max. 5 minut przerwy)

7.Bramkarz wznawia grę z pola karnego ręką i ma na to czas 7 sekund

8.Rzuty z autu wznawiane będą podobnie jak w futsalu nogą i podobnie jak bramkarz zawodnik

ma na to czas 7 sekund

8. Dopuszcza się w każdych zawodach zmianę dowolnej ilości zawodników z możliwością

powrotu na boisko ale w określonej strefie zmian (tutaj zmiana poza strefą do tego wyznaczoną

może również być ukarana przez arbitra żółtą kartką)

9. Numery na koszulkach zawodników muszą odpowiadać numerom wpisanym do sprawoz-

dania meczowego

10. Dopuszcza się zmianę terminu (przełożenia meczu) za zgodą organizatora i drużyny przeci-

wnej (nową datę ustali w takim przypadku organizator)

SPRAWY DYSCYPLINARNE

Kary nakładane na zawodników:

1.żółta kartka odsunięcie zawodnika na 5 minut z gry w zawodach bez prawa wprowadzenia innego zawodnika do gry w jego miejsce na czas trwania kary (gra w osłabieniu drużyny ukaranej)

2.czerwona kartka –usunięcie zawodnika z gry bez prawa wprowadzenia innego zawodnika do gry w jego miejsce do zakończenia zawodów (gra w osłabieniu drużyny ukaranej).

Pozostałe przewinienia będą karane zgodnie z przepisami dyscyplinarnymi PZPN.

3.Kara zakazu gry po otrzymaniu przez zawodnika :

- 3,6,9 kolejnego napomnienia żółtą kartką – gry w jednym spotkaniu

- 10 i kolejnego napomnienia żółtą kartką – gry w dwóch kolejnych spotkaniach

- otrzymaniu przez zawodnika dwóch żółtych kartek w jednym spotkaniu a w konsekwencji czer-

wonej kartki – gry w jednym spotkaniu

- otrzymaniu przez zawodnika bezpośrednio czerwonej kartki – gry w jednym spotkaniu

- pozostałe kary podlegają interpretacji przepisów PZPN a także organizatora LLO

3. Za szczególnie brutalne, niesportowe zachowanie zawodnik może być, po przeprowadzeniu postępowania dyscyplinarnego, wykluczony z rozgrywek do końca sezonu. W następnym sezonie zawodnik może zostać zgłoszony do rozgrywek po przekazaniu na dowolny cel charytatywny kwoty w wysokości 200,00 zł na potwierdzone dowodem wpłaty.

4. Drużyna która nie rozegra meczu z własnej winy (walkower) jest ukarana automatycznie karą

finansową w kwocie 150 zł na konto organizatora

5. Wszelkie zmiany i prawo interpretacji niniejszego Regulaminu oraz rozstrzygania wszystkich spraw nie ujętych w Regulaminie a wynikających z prowadzonych rozgrywek przysługuje organizatorowi.

do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości